بهترین سرباز ها برای دونات کردن در وار

ساخت وبلاگ

                       

یکی از مهمترین چیز ها در وار ، دونات کردن سرباز هاست. خیلی وقت ها دیده ایم که سرباز های داخل کلن کستل باعث شده اند که اتک وار را ببازیم.

با اضافه شدن اسپل پویزن در آپدیت جدید ، انتخاب سرباز خوب خیلی سخت تر شده . چرا که این اسپل ، سرباز های کم جان را راحت از بین میبرد.

در این پست ، بهترین سرباز ها را برای دونات کردن در وار به شما معرفی میکنیم که تا حد امکان از باختن جلوگیری میکنند.

از آنجایی که وار خیلی مهم است ، دشمن با آمادگی کامل به شما حمله میکند و هرسربازی که در کستل شما باشد ، او آمادگی نابود کردنش را دارد . مهم این است که سربازی داشته باشید که بتواند ارتش دشمن را خراب کند و نگذارد طبق برنامه ی او پیش برود …

 

 

«بهترین سرباز ها برای کستلِ 15 تایی»

کسانی که به این مپ حمله میکنند ، مطمئنا خودشان نیز ضعیف هستند.

پس انتخاب سرباز ، راحت است:

  • آرچر و 2 ویزارد (ترجیحا مکس یا لول بالا) : این سرباز ها استاندارد هستند و در مقابل حریفی که کلن کستل 15 تایی دارد ، بخوبی دوام می آورند. بطوریکه ویزارد های مکس ، با 2 اسپل رعد و برق از بین میروند و حسابی به حریف خسارت وارد میکنند.

«بهترین سرباز ها برای کستلِ 20 تایی»

بیشتر در این حالت ، از یک دراگون استفاده میکنند. ولی اگر 2 یا 3 کستل 20 تایی بود ، دراگون بسیار پرهزینه بوده و تکراری میشود. وقتی حریف به یکنفر حمله کرد و دراگون دید ، فکر میکند که بقیه هم دراگون هستند. پس بهتر است تنوع به خرج دهید تا حریف را غافلگیر کنید.

  • دراگون : همه بخوبی با آن آشنایی دارند و میدانند ک جان زیادی دارد و درمقابل اسپل پویزن خوب مقاومت میکند . همچنین حمله حریف را مختل میکند و سرباز های زمینی نمیتوانند آن را بزنند.
  • ویچ و 2 ویزارد (ترجیحا مکس یا لول بالا) : این سرباز ها با اسپل پویزن از بین میروند . اما افراد لول پایین معمولا دیر از اسپل استفاده میکنند . و یا حتی ممکن است اصلا پویزن نیاورند. فقط کافی است اشتباه کنند و به ویچ این فرصت را بدهند که اسکلت تولید کند . تمام مپ پر میشود و به سختی میتوانند خودِ ویچ را از بین ببرند . ویزارد ها نیز پشتیبانی ویچ ها را میکنند.
  • والکری و 1 ویزارد (ترجیحا مکس یا لول بالا) : در حمله هایی که با جاینت انجام میشود ، والکری ها غوغا میکنند.

    جان بالاتری هم دارند و بخوبی سرباز های روی زمین را از بین میبرند. اما در مقابل حمله های هوایی هیچ کاری نمیکنند.

    ویزارد نیز پشتیبانی والکری هارا میکند و آنها را درمقابل حمله های هوایی امن نگه میدارد.                                   

    «بهترین سرباز ها برای کستلِ 25 تایی»

    در این مواقع ، حریف بیشتر از حملات هوایی استفاده میکند. پس باید به آن نیز توجه کنیم:

  • دراگون و 1 ویزارد و 1 آرچر (مکس یا لول بالا): این برای زمانی خوب است که حمله با بالن یا هوگ باشد . مطمئنا جلوی ستاره گرفتنِ حریف را خواهد گرفت
  • بالن و 2 ویزارد و 1 آرچر (مکس یا لول بالا) : این از بهترین تاکتیک ها است. به شرطی که مپ شما از نظر هوایی ، سطح دفاعی خوبی داشته باشد. اما اگر حریف با دراگون حمله کند ، بالن ها و ویزارد ها راحت از بین میروند. ولی در کل ، این از بهترین گزینه هاست.
  • ویچ و 3 ویزارد و 1 آرچر (مکس یا لول بالا) : اگر حمله زمینی باشد ، (بخصوص هوگ یا گالم و پکا) این روش بسیار کارآمد است. ویچ مپ را پر از اسکلت میکند و ویزارد ها پیش از همه شروع به نابودی حریف میکنند.

    در حملات هوایی با بالن نیز ، ویزارد ها خوب به دفاع میپردازند.

  • «بهترین سرباز ها برای کستلِ 30 تایی»

    در این دو سطحِ آخر کلن کستل ، نمیتوان حریف را سورپرایز کرد. حریف آنقدر قوی است که آمادگی همه چیز را دارد. فقط باید سربازی را دونات کنیم که بیشترین خسارت را به اون وارد کند و حداکثر دفاع را از قلعه انجام دهد.

  • ویچ و 4 ویزارد و 2 آرچر (مکس یا لول بالا): مانند روش های قبل عمل میکنند ، فقط با تعداد بیشتر.
  • دراگون و 2 ویزارد و 2 آرچر (مکس یا لول بالا) : این روش ، حمله های با گالم را نابود میکند ؛ همچنین ، دراگون جلوی بالن ها را نیز میگیرد.
  • یا 7 ویزارد و بقیه آرچر (مکس یا لول بالا) : ویزارد ها با این نسبت به دراگون جان کمتری دارند ، اما بسیار عالی از دهکده دفاع میکنند. اگر حریف از اسپل بر روی آنها استفاده نکند ، جلوی هر اتکی می ایستند.

    «بهترین سرباز ها برای کستلِ 35 تایی»

    یکی از بزرگترین اشتباه ها در این سطح ، استفاده از لاوا هوند است. لاوا فقط حریف را سرگرم میکند و زمان را از او میگیرد و فرصت میدهد که دفاعی ها حریف را نابود کنند. اما اگر لاوا را به گوشه ی مپ بکشند ، به هیچ دردی نمیخورد.

    پس بهتر است از شیوه های دیگر استفاده کنیم:

  • ویچ و 2 ویزارد و 3 آرچر (مکس یا لول بالا)
  • دراگون و 3 ویزارد و 3 آرچر (مکس یا لول بالا): یک پکیج کامل برای مبارزه با حمله های زمینی و هوایی است و واقعا عالی جواب میدهد.
  • 7-8 ویزارد و بقیه آرچر (مکس یا لول بالا): همانطور که قبلا گفته شد ، جلوی انواع اتک ها می ایستند. همچنین ، بیرون کشیدن آنها از کلن کستل نیز (به دلیل تعداد بالا) بیشتر طول میکشد.               

    .

    .

    .

    .

    .

    این ها ، همه با تجربه ی بازیکن ها بدست آمده و قانون خاصی ندارد. روش های بسیار دیگری نیز وجود دارند که ما نمیدانیم.

    در مطالب بعدی ، دونات های بهتری با سرباز های خاص به شما معرفی میکنیم. شاید بعضی روش ها مؤثر تر باشند.

    شما چگونه و با چه چیزهایی رک وار را پر میکنید ؟؟؟

  •  

     

کلش ایران...
ما را در سایت کلش ایران دنبال می کنید

برچسب : بهترین سرباز ها برای دونات کردن در وار" ایران کلش , نویسنده : mohammad clashiran بازدید : 1751 تاريخ : شنبه 24 مرداد 1394 ساعت: 19:38